Zie ook:
Home - Overige merken - Shaving System 3 Flexi Front

Shaving System 3 Flexi Front

banner-5procent-kortingpng

3 Flexi Front Scheermesjes

3 Flexi Front Verkooptekst:

Deze scheermesjes zorgen ervoor dat de contouren van het gezicht goed gevolgd kunnen worden.

Kenmerken 3 Flexi Front Scheermesjes.

———————————————————————-

Voor: heren-scheermesjes
Aantal mesjes per scheermesje: 2
Verpakkingen van: 4 en 8 scheermesjes
Basiskleur verpakking: Groen.
Gemiddeld aantal scheerbeurten, bij normale baardgroei: 2
Indicator: Nee
Scheeresultaat (1 tm 10): 3/4
Gemiddelde winkel prijs voor 1 scheermesje: abbonement (bijna onmogelijk om stop te zetten)

———————————————————————-

Let op!!

Mocht u hierop ingaan dan kunt u het abonnement heel moeilijk laten stoppen.
Betaald u FlexiFront niet dan zal uiteindelijk een incasso bureau op de stoep hebben staan.

42 comments

  1. Jan Jaskabouter

    spam via sms!
    Ik kreeg ook irritante sms’jes. Wordt er schijtziek van. Aldus af te raden.

  2. Hele slechte scheermesjes.
    Lijkt helemaal nergens op puur troep.
    En dan ook nog een abbonnement hoe komen ze erbij. Nou laat ze maar komen lust ze rauw.

  3. bergum,21-06-2009
    ik wil dat u mij helemaal geen zendingen
    meer toezend, op wat voor manier dan ook.
    m vr groeten
    fam. nicolay lid no 53010048642

  4. Spam!!
    Werd op mijn mobiel gebeld door reklame gezeur van FlexiFront. Wordt hier meestal heel verdrietig van. Lees nu dat scheermesjes maar 2 beurten meegaan. Wordt daar nog verdrietiger van. Ik hou het wel bij mijn eigen merk Lang leve GILETTE.

  5. Niet slecht
    Mijn vrouw had dit mesje besteld en meteen het abbo. stopgezet, is gelukt.
    Ik vind het goed scheren en wil dit zeker geen troep noemen.

  6. zijn heel goed blijven ook lang scherp

  7. Scheren prima
    Deze mesjes scheren prima en blijven ook niet ‘haken’ als je iets langere haartjes hebt. Gaan ook zeker langer mee dan twee keer.

  8. ben uit amstelhoek

    zeer goede mesjes
    gaan lang mee en niet duur !

  9. Vergeten op te hangen
    Ik wilde de scheermesjes 1malig zonder een abonnement te krijgen. Dat kon niet en ik haakte af. Daarna deed hij heel vervelend tegen me. Hij dacht dat hij ophing en zei”Godsamme, domme doos”. Dat vind ik écht niet kunnen!!! Hele slechte call medewerker.

  10. Uitstekend product (tros radar niet altijd gelijk)
    op aanraden van tros radar heb ik, gelijk alles stop gezet echter waren wij wel tevreden over het product, nu ik gelijk was gestopr ( WEL ZONDER PROBLEMEN ) heb ik nu spijt en wil als nog een nieuwe bestelling doen.

  11. zeer goed
    ik heb de mesjes al meer dan een jaar, en zal het nooit meer willen stopzetten.
    met 1 mesje doe ik minimaal 3weken.
    wel uitkijken want ze zijn echt scherp en je kan jezelf flink bezeren als je niet serieus bezig bent

  12. NIET KOPEN…!!!
    Voor wie denkt dat de scheermesjes van Flexifront echt gratis zijn, heeft het 100% mis.

    Hieronder volgt het stappenplan hoe het volgens hun werkt:
    1. Jij doet een bestelling, en denkt dat het gratis is.
    2. Vervolgens krijg je een pakketje binnen, maak je het open, zie je dat het stuk is.
    3. Je contacteert Flexifront, de eerste paar mails reageren ze niet.
    4. Na hun mail geterroriseerd te hebben mailen ze terug dat je het pakketje terug mag sturen.
    5. Vervolgens na een paar maanden ontvang je een brief dat je schulde hebt bij hun, en dat je €44,03 moet betalen.

    Wat een stel oplichters dus. Echter ben ik niet de enige die opgelicht is:
    http://kassa.vara.nl/vraag-beantwoord/vraag/vadetail/flexifront/
    http://www.xs4all.nl/~kalden/auth/bodybypatricia.htm

    Dat word naar de rechter dus, mochten er nog meer mensen zijn die opgelicht zijn door Flexifront, schaam je niet en meld je.

    Ik heb het idee dat Flexifront goedkope kwaliteitsloze scheermesjes inkoopt, en dan “”gratis”” opstuurt

  13. Droog of Nat Scheren
    Kun je met deze mesjes nat of droog scheren?
    Ik scheer nu electrisch maar heb het gevoel toch niet helemaal glad te zijn na een scheerbeurt en lees dat dat met losse mesjes wel gladder is.
    Wie o wie kan me antwoord geven.

  14. deze kun in de winkel kopen
    aldi heeft deze mesjes ook in de winkel voor minder geld

  15. davie uit dordt

    geweldig voor t hoofd ook!
    ik heb n proefpakketje toen besteld,maar de mesjes zijn,super!als ik dus met de flexifront mesjes,mijn hoofd scheer,en ik heb n stukje gedaan,en spoel t mesje,dan spoelen elke keer alle haartjes weg,bij alle andere mesje die ik tot nu gebruikt heb blijven de haartjes onder de mesjes zitten,bij de flexifront niet,echt heel erg goed,ben super,super tevreden

  16. gewoon goede mesjes
    ik heb een normale baard scheer me iedere dag met een iets duurder scheerschuim doe twee weken met een mesje heb al zeker twee jaar een abonement zit nooit zonder een mesje,
    scheert prima

  17. *$k off met je rotzooi goedkope rommel oplichters krijg de t%*!.
    vuile honden oplichters!!!!!!!!!!!!!!
    Krijg al het kwade.

  18. Nog niets ontvangen
    Na het lezen van de reacties wil ik ook niets onvangen. Ik heb wel een bevestigingsbrief met twee nummers ontvangen. Ik kan op internet op de site van http://www.flexifront.com nergens een ingang vinden om de gegevens in te voeren.

  19. Zelf Geprobeerd EN verkocht.
    Heb zelf de mesjes geprobeerd (en ook verkocht) het is inderdaad een abonnement. Ze scheren gemiddeld, wil je geen abo omdat ze niet goed scheren, dan kun je het ook gewoon opzeggen, dus waar doen jullie dan moeilijk over?

  20. De mesjes van Flexifront zijn totaal ongeschikt voor het scheren van je schaamhaar,er zitten superscherpe plastic zijkanten aan,dus vrouwen,dan weten jullie het!!!

  21. prima
    Flexifront kun je makkelijk bvenaderen, je kunt bellen en je kunt inloggen en dan je vragen stellen. Wij zijn er al heel lang bij en nooit geen problemem. Wij hebben net weer nieuwe scheermesjes voor mijn man ontvangen, je hoeft niets te doen, het valt vanzelf in de bus. En betaal je netjes optijd? Is er niks aan de hand, je gaat toch ook niet bij de bakker een volgende keer betalen?
    Ik zeg gewoon doen, afbestellen is ook heel geen probleem, een aantal maanden uit stellen is ook zelfs mogelijk. Nu wij blijven er lekker kopen!!! Zeurpieten heb je overal.

  22. nep positieve reacties
    Volgens mij zijn alle positieve reacties bij dit product nep reacties.
    Het lijken wel van die reacties die je bij tellsell ziet.
    Vermoedelijk zitten die oplichters van dat bedrijfje zelf creatief te tikken.
    Ik kan me namelijk echt niet voorstellen dat er tevreden klanten van dit stelletje ongedierte bestaan.
    Behalve dan misschien de fabrikant die deze troep mag leveren aan ze.

  23. M.H.
    Vandaag Uw schrijven gekregen over de zending scheermesjes etc.
    die gratis verstuurd zouden worden. Maar ik moet 3.90 euro
    betaling en dat was niet de afspraak, dus als ik de zending
    ontvang gaat hij ongefrankeerd retour.
    Groetend B.Hoornweg.

  24. Uw mag de mesjes etc. gratis zenden, zo niet dan gaat alles
    ongefrankeerd retour. Gr.B.Hoornweg.

  25. Felix Reynders

    Geen mesjes opsturen,zal ze niet betalen omdat ik dat niet heb gevraagd.Dat eenzijdig opdringen mag niet en zal bij mij ook niet lukken.

  26. ik wil mijn abonnement stopzetten – niets besteld – ik betaal niets – internetcode 7345 – n° 142832448518 – stuur mij niets op – niets nodig ok ? bevestigen aub

  27. verschaeve lionel

    Geachte,

    Hierbij laat ik u weten af te zien van het proefpakket met de scheermesjes en wens dus niets te ontvangen.
    Bevestigingnummer: 142 8555 2974 9
    Internetcode: 8011

  28. Lidnummer:142860265081
    Internetcode: 5474
    Vanaf nu wens ik niets meer te ontvangen . Zet dus lidmaatschap stop.
    Alle verdere zendingen zal ik als nihil beschouwen.
    Groeten,

    Guido Hendrickx

  29. Wens niets meer te ontvangen.
    Stop de verzendingen.
    Groeten.

  30. Patrick van der Hamsvoort

    U heeft een onterechte aanmaning gestuurd.

    Haal deze uit uw systeem

    Geen produkten geleverd, wordt geen rekening betaald.

    Zie fax gestuurd op 28-11-2013 waarop niet gereageerd wordt.

    Lidmaatschapnummer: 52874011845

    • Goedemorgen heer Van der Hamsvoort,

      Zojuist stuitte wij op uw bericht op deze site. Helaas hebben wij uw fax niet ontvangen wat verklaart waarom u geen reactie van ons had ontvangen.

      Naar aanleiding van uw bericht dat u geen pakket geleverd heeft gekregen gaan wij bij PostNL navraag doen. Mocht u binnen 3 weken na vandaag niets van onze klantenservice gehoord hebben, dan kunt u er vanuit gaan dat wij deze issue met de post hebben kunnen afhandelen en kunt u onze nota als niet verzonden beschouwen.

      Mocht u nog vragen hebben, dan zijn wij op werkdagen van 8:30-12:30 en van 13:00-17:00 uur bereikbaar op 0900-4564564.

      Met vriendelijke groet,

      Puk
      Courlux Klantenservice

  31. Reacties die positief zijn zijn nep en door flexi front zelf geplaatst

  32. Beste lezer,

    De berichten hierboven kunnen vaak niet in behandeling genomen worden, aangezien hier meestal geen lidnummer en/of adresgegevens bij staan waardoor wij u niet op kunnen zoeken in ons systeem.

    Daarom vragen wij u vriendelijk om rechtstreeks contact op te nemen met onze klantenservice. Dit kan via:
    Telefoonnummer 0900-4564564
    Faxnummer 078-6230573
    Site inloggen met lidnummer en internetcode (staat op bevestigings e-mail en factuur)
    E-mail klanten@klantenservice.com

    Met vriendelijke groet,

    Puk
    Courlux Klantenservice

  33. Beste,

    Ik wil graag mijn zendingen bij FlexiFront stopzetten. mijn lidnummer is 142 8662 72982. Het lukt me niet op de site om dit stop te zetten.

  34. Geachte,
    Bedankt voor de zending van 1 scheermesje.

    voor de toekomst mag je mij uitschrijven…..daar ik onregelmatig thuis ben, en zo niets kan opvolgen…..
    Met vriendelijke groeten,

    Hilde

  35. Wil graag stop zetten, mijn lidnummer:53080857187
    internetcode:1925
    groetjes l.westerhof

  36. geachte heer, mevrouw

    ik zou graag mijn lidmaatschap willen opzeggen omdat ik geen lid ben geworden, ik heb dit reeds gedaan via de website met mijn pagina opzeggen lidmaatschap, hierbij heb het ik het nummer 24077402 en 24077426 ontvangen, ook per mail is deze bevestiging ontvangen dat deze aanvraag bij u behandeld word.
    het pakketje met de scheermesjes zal ik binnen 14 dagen retourneren, dit pakket heb ik niet besteld en ook niet nodig vanwege de huidziekte “,alopecia areata totals” , ik zal het dan ook zeer op prijs stellen dat ik na alle berichten die ik lees op internet dat er verder geen brieven van incasso of andere berichten dat ik alsnog zou moeten betalen aan u zal ontvangen.

  37. mijn lidmaatschap nummer is 528 7515 2069

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*

De volgende HTML-tags en -attributen zijn toegestaan: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Share This